Ceník vánočních přání

Minimální odběr při aktuální ceně je 40 kusů.

Formát A6 15 Kč/ks
Formát DL/Čtverec 20 Kč/ks
Formát otevírací 25 Kč/ks
do 40 kusů + 3 Kč/ks
do 30 kusů + 6 Kč/ks
do 20 kusů + 9 Kč/ks
do 10 kusov + 12 Kč/ks
Tisk vzorku BEZPLATNĚ

Cena grafické práce

Návrh přání z nabídky BEZPLATNĚ
Návrh originálního přání 999 Kč
Zmena formátu přání BEZPLATNě
Grafická hodina 520 Kč / hod
Grafická úprava 150 Kč
Příprava na tisk 260 Kč
Příprava na metalický tisk 530 Kč

Cena obálek

Obálka C6 – pro přání formátu A6 4 Kč/ks
Obálka 15x15cm 5 Kč/ks
Obálka DL 5 Kč/ks

Další služby

Poštovné a balné 150 Kč
Zaslání vzorku BEZPLATNĚ
Elektronické přání 450 Kč

 

Neotevírací přání Otevírací přání
nad 100 ks nad 300 ks nad 500 ks nad 100 ks nad 300 ks nad 500 ks
Formát A6 11 Kč 9 Kč 7 Kč 19 Kč 16 Kč 13 Kč
Formát DL, čtverec 13 Kč 11 Kč 9 Kč 19 Kč 16 Kč 13 Kč

Cenové strategie během Vánoc

Na ceně záleží více, než na jiných faktorech 60% spotřebitelů. Následující tipy
pomáhají zvyšovat prodejnost zboží a služeb ve vánočním období.

1. Propagujte své ceny

Propagujte své ceny na svém Facebooku a jiných stránkách sociálních médií a také
v přímém marketingu předchozím zákazníkům. Prezentováním svých cen jako
zdroje hodnoty a vzrušení můžete zákazníků povzbudit k okamžitému nákupu.

2. Zkuste bundling

Bundling je jedním ze způsobů, jak přimět spotřebitele, aby za něco zaplatili víc.
Spojením párů souvisejících položek dohromady vytvoříte vnímání hodnoty. Balíček
může spotřebitele povzbudit k tomu, aby utratili trochu více za položku, kterou by
jinak nekoupili.
Zvažte zvýšení zájmu o své balíky tím, že jejich označíte jako limitované edice nebo
použijete speciální obaly na prodej balíků jako dárky.

3. Vyberte správný výprodej

Výprodeje jsou dokonalým způsobem, jak uvádět na trh své výrobky a podporují
vyšší prodejnost – zejména tehdy, když se výprodeje shodují s velkými nákupními
dny Cyber ​​Monday a Černý pátek. Nezapomeňte také, že spotřebitelé po dovolené
nakupují sami, proto si naplánujte i prodej po svátcích.
Jaké strategie prodeje tedy fungují nejlépe? S buy-one, get-one free nemůžete
šlápnout vedle, protože inspirují spotřebitele k tomu, aby utratili více, než by jinak
udělali, protože věří, že získávají něco za nic. K budoucím nákupům povzbuzují
zákazníků i dárkové poukazy nebo slevy.
Dávejte si pozor na příliš mnoho výprodejů, aby zákazníci neztratili zájem, a
nepovažovali vás za diskontního prodejce.

4. Nabídněte dražší alternativu

Vidina výhodné nabídky nutí zákazníka utrácet peníze. Díky strategii, při níž výrobek
porovnáváte s dražší, ale někdy i levnější alternativou, nemusíte snižovat ceny. Když
zákazníci uvidí položku za nízké ceny, myslí si, že získávají dobrý poměr kvality a
ceny a povzbudí je tak k nákupu. Jen se ujistěte, že položka za střední cenu je téměř
stejně přitažlivá jako položka s vyšší cenou a výrazně atraktivnější než ta s nižší
cenou.

5. Vyprávějte příběh založený na hodnotách

Spotřebitelé hledají dobrý poměr ceny a kvality a k nákupu jejich motivuje i hodnota
produktů. Zákazníci jsou ochotni utratit více, pokud si myslí, že dostávají více.
Položky nakupují podle toho, jak si myslí, že se jim hodí do života. Představením
položky jako potenciálního dědictví, investice do dlouhodobé hodnoty nebo produktu,
který povede k dobrodružství, lepší práci nebo zábavě, dáváte spotřebitelům důvod
utrácet více.

6. Prozkoumejte svou konkurenci

Každý má konkurenci. Musíte vědět své, stejně jako znáte své vlastní produkty.
Vytvořením kontrastu s konkurencí můžete povzbudit i věrné zákazníky své
konkurence, aby si místo toho vybrali váš produkt.
Některé možnosti zahrnují:
● Vyšší ceny vašich položek, aby vytvořily iluzi větší hodnoty. Ještě vyšší ceny
zvládnete, pokud nabídnete záruku, zlepšení zákaznických služeb ve srovnání s vaší
konkurencí nebo jiné hmatatelné zlepšení.
● Zlevněné ceny. Pokud jsou vaše položky podobné nabídkám konkurence, ale
nabízíte nižší cenu, stačí, když spotřebitele upozorníte na cenový rozdíl, abyste je
nalákali, aby přišli do vaší firmy. Propagujte své ceny na svém Facebooku a jiných
stránkách sociálních médií a také v přímém marketingu předchozím zákazníkům.
Prezentováním svých cen jako zdroje hodnoty a vzrušení můžete zákazníků
povzbudit k okamžitému nákupu.

7. Využijte ukotvení cen

Výzkumy ukazují, že lidé vnímají nejdříve nabízenou informaci jako vysoce
spolehlivou. Pokud je položka ve výprodeji, zobrazte nejprve původní cenu a pak
prodejní cenu.

Je sezóna Vánoc

Nakupování online je jednoduché, protože spotřebitelům poskytuje více času na
plánování nákupů – a více příležitostí utratit více peněz. Správné cenové strategie
elektronického obchodu mohou znásobit vaše tržby a udělat z té vánoční nejlepší
sezónu pro váš byznys.

Nabídka vánočních přání