Tipy na zvýšení prodejnosti v období Vánoc
Zvýšení prodejnosti v období Vánoc vyžaduje chytré využití sezónních nástrojů, jako jsou novoročenky a vánoční přání. Nabídněte zákazníkům personalizovaná vánoční přání nebo novoročenky jako bonus k nákupu, což nejen zvýší hodnotu jejich objednávky, ale také posílí loajalitu k vaší značce. Speciální balíčky s dárky, které obsahují novoročenky nebo vánoční přání, mohou výrazně podpořit vaše prodeje a přilákat nové zákazníky.
Vánoční a novoroční svátky jsou nejlepším obdobím pro maloobchodníky na zvýšení tržeb. Úspěch nebo neúspěch prodeje však ve skutečnosti závisí na marketingových strategií a propagací, které používají. Maloobchodníci se v mnoha případech zaměřili pouze na zvýšení tržeb, přičemž své zisky ponechali bokem. Prováděli obrovské propagace aniž by zohlednily oběti, které musely přinést. V důsledku toho, ačkoli se jejich tržby zvýšily, téměř nedosahovaly žádný zisk. Zde je pět strategií, které můžete použít ke zvýšení tržeb a zisku během vánočních a novoročních svátků.
1. Předpovědějte svůj požadavek na zásoby
Během vánočních a novoročních svátků budete možná muset prodat více produktů. Jak však přesně víte, kolik zásob byste měli nosit ve svém obchodě nebo skladu? Bez správné techniky prognózování byste mohli mít příliš málo zásob, což by mohlo způsobit zpoždění v procesu vyřizování objednávky. A naopak, můžete také skončit s příliš velkým počtem zásob, takže ve vašem obchodě nebo skladu by bylo hodně zanedbaných, neprodejných položek. To je taková zbytečná činnost, které se musí každý maloobchodník vyhnout. Proto je důležité, abyste dokázali předpovědět poptávku po inventáři v tomto svátečním období. Projděte si údaje o svých tržbách z minulého roku a zjistíte, jak zákazníci nakupují. Zjistěte, které výrobky se prodávaly nejvíce a které nebyly velmi oblíbené. Software pro správu zásob HashMicro vám může pomoci generovat komplexní údaje o zásobách. Díky pokročilé funkci předpovědí vám systém pomůže zajistit, abyste udrželi správné množství zásob. To znamená, že budete moci lépe kontrolovat i své pořizovací náklady.
2. Poskytujte kombinované produkty a speciální nabídky
Bez ohledu na typ produktů, které nabízíte, je můžete během vánočních svátků vždy sbalit. Můžete zkombinovat více produktů do sady a vytvořit jim speciální ceny. Marketingovou strategii Buy 1 Get 1 můžete použít i na některé produkty, které neovlivní vaši ziskovou marži. Další věcí, kterou můžete udělat, je uspořádat velký prodejní den na Štědrý večer nebo na Silvestra. Zaměřte se na položky, které jsou již nějaký čas ve vašem obchodě nebo skladu, a ne na nové (pamatujte si, že první na skladě, první na výstupu). Je to rychlý a efektivní způsob, jak zvýšit prodej a mít zásoby pod kontrolou. Přečtěte si příslušný článek: Marketingové tipy pro elektronický obchod: Jak zvýšit prodej ve svém internetovém obchodě
3. Optimalizujte obsah svých webových stránek
To je důležité zejména pro ty, kteří prodávají výrobky online. Začněte aktualizací témata svého webu. Zvažte přidání vánočních a novoročních bannerů na svůj web elektronického obchodu. Jde o praktický způsob, jak během svátků dodat vaší značce veselý dojem. Zde je několik dalších věcí, které můžete udělat:
✓ Vytvořte pocit naléhavosti přidáním časovače odpočítávání dnů prodeje na hlavní stránce vašeho
webu.
✓ Ukažte produkty související s dovolenou a uľahčte návštěvníkům vašeho webu, aby je našli
✓ Poskytněte na svůj blog obsah s tématikou svátků, např. Nápady na vánoční dárky
✓ Přepište popis produktu a přiložte odkazy na dárky k položkám, které by byly dobrým dárkem
✓ Zajistěte, aby byl obsah vašich webových stránek přátelský k SEO, aby bylo pro lidi snadnější najít váš
web při vyhledávání určitých produktů prostřednictvím vyhledávacích nástrojů.
✓ Použijte své ohlasy zákazníků z předchozích prázdnin (pokud existují)
4. Ve svém e -mailové marketingu používejte vánoční a novoroční motivy
E -mailové marketing je nezbytný pro úspěšnou prázdninovou marketingovou strategii.
V tento sváteční čas zkrášlete své e -mailové marketingové kampaně přidáním svátečních prvků prostřednictvím vánočních a novoročních pozdravů, obrázků a speciálních nabídek. Jelikož mobilní nákupy přibývají a lidé během prázdnin sledují slevy, existuje mnoho dalších způsobů, jak můžete zvýšit prodej pomocí e -mailové marketingu.
✓ Posílat připomenutí kupujícím, kteří opustili své vozíky, jednou za týden, aby je povzbudily k dokončení nákupů
✓ Zvažte poskytování slev pro ty, kteří po určitém časovém období nedokončili platby
✓ Vylepšete svůj seznam e -mail aktivní organizací kategorií před Vánoce a znovu zapojte svých kupujících zasláním novoročenek
✓ Poskytujte svým věrným kupujícím speciální nabídky tím, že nabídnete kódy poukázek na výrobky, o které se zajímají.
Abyste si usnadnili správu svých e-mailových marketingových kampaní, zvažte používání softwaru na automatizaci marketingu. Software Marketing Automation společnosti HashMicro umožňuje zdobit šablony, plánovat e -mail, kategorizovat vašich odběratelů, personalizovat své e -mail a mnoho dalších prostřednictvím jednoho systému.
5. Vytvořte zajímavou kampaň na sociálních médiích
Tento měsíc je ten pravý okamžik, kdy můžete používat sociální sítě jako prostředek propagace. Pokud jste své podnikání na Instagram aktivní neřídili, je načase oživit váš obsah na Instagram. Kromě odesílání svých propagačních fotografií na Facebook, Twitter a Instagram můžete také vytvořit novou kreativní kampaň, například fotografickou soutěž na Instagram, která vyžaduje, aby účastníci zobrazovaly vaši značku, komentovali vaše produkty a používali zajímavé značky hashtag, které mají potenciál stát se virovým.
Na oplátku jim můžete poskytnout slevy nebo jiné atraktivní nabídky, například zboží nebo exkluzivní členské karty. Kromě zvýšení povědomí o značce je dalším pozitivním vlivem, který můžete získat z kampaně v sociálních médiích, to, že můžete dokumentaci pro své budúcoročné propagační akce znovu použít.